Produsul a fost adaugat in cos!

Finalizeaza comanda Continua cumparaturile

Transport gratuit la comenzi mai mari de 150 de lei!
Comanda ta / 0 produse
Facebook       tel: 0788269492 Moneda: Lei / Euro

INTREBARI FRECVENTE

F.Q.A.


Cum comand?

Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru aveti urmatoarele posibilitati:

- On-line de pe website-ul nostru www.ConceptTropic.ro

- Prin e-mail la adresa office@ConceptTropic.ro

- Prin telefon la numerele +40 788269492 sau +40 788224808


Toate comenzile vor fi validate telefonic de catre unul dintre operatorii nostri, prin confirmarea datelor inscrise in formularul de comanda. In cadrul convorbirii telefonice se va stabili, de comun acord, ora exacta de livrare in functie de datele inregistrate in formularul de comanda. Comanda nevalidata nu va fi livrata. Produsele vor fi insotite de documente fiscale in conformitate cu legile in vigoare. Produsele sunt verificate din punct de vedere al termenelor de garantie, al aspectului exterior integru si sanatos. Ne rezervam dreptul de a livra comanda dvs. in limita stocului existent.


SC GREEN DOOR SRL detine produse pe stoc, sau le primeste in cel mai scurt timp.

- Produsele se livreaza in 24H - 48H de la primirea comenzi in functie de locatia dumneavoastra

- Plata se efectueaza cu numerar la primirea produselor sau OP, caz in care marfa este livrata dupa confirmarea platii.

- Nu onoram comenzi si nu livram produsele listate in cadrul magazinului nostru, persoanelor care nu au implinit 18 ani, conform legislatiei in vigoare.


Care este comanda minima?

Nu exista o comanda minima si costul transportului prin courier este gratuit pentru comenzi mai mare de 150 lei.

Iar in categoria de MARGELE PIETRE SEMIPRETIOASE pentru jumatate de sirag sau la bucata, comanda minima este de 150 lei


Transportul este inclus in pret?

In Bucuresti si in localitatile din tara, transportul este suportat de catre cumparator, termen de livrare intre 48 si 72 ore. Costul transportului pana in 3 kg este de 22 Lei, si pentru tot ce depasesc 3 kg  se calculeaza in functie de greutatea coletului.

In functie de comanda dvs va vom informa in cadrul convorbirii telefonice de confirmare, care este costul suplimentar al transportului pentru comenzile din tara.


Exista posibilitatea sa returnez produsele?

Conform O.G. 34/2014, produsele achizitionate se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca SC GREEN DOOR SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 30 de zile de la data returnarii. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, zgarieturi, rupturi, gauri socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.


Ce fac daca coletul este deteriorat?

Colegii nostri de la impachetare precum si partenerii nostri logistici au mare grija sa se asigure ca produse cumparat de dvs va sosi intr-o stare excelenta. Daca observati ca este deteriorat coletul, va rugam sa ne contactati imediat pe adresa office@concepttropic.ro sau telefonic la numerele din pagina de contact, astfel incat sa ajungem la o solutie echitabila pentru ambele parti. In astfel de situatii cerem de obicei sa ne inapoiati coletul deteriorat sau sa ne furnizati o poza cu acesta astfel incat sa stim cum am putea evita situatii similare pe viitor. 


Ce se intampla cand curierul nu ma gaseste la adresa de livrare ca sa semnez pentru primirea coletului?

Daca nu este nimeni acasa, curierul va incerca sa livreze coletul de cel putin doua ori, de cele mai multe ori cu un telefon in prealabil pentru a stabili conditiile pentru livrarea coletului. Daca nu reuseste sa va livreze comanda, o sa incercam noi sa rezolvam situatia, contactandu-va inainte de a decide returul coletului. Este si motivul pentru care va recomandam sa folositi o adresa de serviciu pentru a va asigura ca un adult va fi prezent pentru a semna de primirea coletului.


De ce sa-mi creez un cont?

Crearea unui cont va ajuta sa aveti acces la mai multe optiuni si sa beneficiate de un serviciu de o calitate superioara:

- Usurinta in completarea informatiilor dvs pentru facturare sau detaliile despre livrare atunci cand plasati o comanda

- Evidenta si accesul la o baza de date cu un istoric al comenzilor dvs, precum si beneficiul de a participa la programul cu puncte bonus. Pentru detalii privind punctele bonus va rugam sa consultati sectiunea “Cum functioneaza punctele bonus?” din cadrul meniului Termeni si Conditii

- Accesul preferential si informarea inaintea celorlati utilizatori despre Ofertele Speciale.


Comanda plasata pe site poate fi ridicata din magazin?

Orice comanda poate fi ridicata de la magazinul nostru:

In Bucuresti,

1) Strada Mihai Eminescu Nr.: 17 (Langa Cafe Mon Amour sau British Council).

Programul magazinului este de luni pana vineri intre orele 10:00 - 20:00 - Sambata intre orele 10:00 -14:00.

2) Bdul Ghencea Nr.: 126-132 ( Incinta HD Mall - Vis a vis de Stadionul STEAUA )

Programul magazinului este de luni pana vineri intre orele 10:00 - 20:00 - Sambata intre orele 10:00 -17:00.

ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER



0788269492
0788269490
10:00-20:00 luni-vineri
10:00-14:00 sambata
contact

Facebook
© 2014-2017 Concept Tropic . All Rights Reserved. | ANPC
Message Us
Viziteaza site-ul Concepttropic.ro pe ShopMania